Tuesday, March 30, 2010

BUDAK ICE CREAM ( bitch )

wehh , pahal mulut kau macam BANGSAT ANAK HARAM ?
kau dengki ke aku sedut ape benda apee pon , aku nak isap apee pon .
aku nak khayal ke tak , IKUT SUKA AKU LAHH , LAHABAU !!!
aku tak cari gaduh ngn kau lahh sial , pahal nak mengadu kat cikgu ,
kau tngu a , aku akan tarik time kau tak adee mem doo !!!
SUMPAH , nak tngok kau ade bran takk kan ??
mesti menagis merayu-rayu kat aku .
HAHAHAHAHHH
dasar bohsia tak sedar diri , kau ngn kawankawan kau pon samee jee .
2 X 5 . meluat aku tngok , egt korangg tuhh perfect sngat ke ?
blei blah lahh wehh .
derhh , takat jual badan , jual muka . apee brg do ?
semua syok sndiri , HAHAHAHA.
dah lahh merayu kat jantan nak couple balik.
EEEEEEEEEEEEE sumpah tak malu gilaaa .
KALAU AKU KAN , dah tebal muka doo .
sumpah , dah a membe dia kutukkutuk kau .
HAHAHAHA , KESIAN enn kat kau .
grrrrr