Wednesday, March 17, 2010

sg.chongkak . best gilaaa









SERIUS best gilaa hari nie ,
ktorg gerak pukul 3.30 p.m , then sampai kat sane pukul 4 .
sampai2 jea, ktorang terus angkat brg then ambik tempat .
pastu , letak brg jea aku ngn wan terus makan sbp lapar gilaa , HAHA .
lepas dah knyang , aku nak pegyy tukar baju . then wan tibe2 ckp die tak nak mandi .
hmm . mlepat gilaa . aku merajuk ngn die terus tinggalkan die terus gy mandi ngn umi and adekk2 , umi macam tahu jea aku merajuk , so die panggil wan suruh turun mandi . wuuu* , aku pown suka gilaa lahh , senyum bukan main lebar lagyy .
after tuhh ktorng mandi , mandi and mandi . grr -,- .
dah nak magrib , umi suruh ktorg naik hen gy salin baju .
sumpah tak puas do .
tapi umi cakap next time blei pergyy lagyy .
yahoo, best nyee .
after that ktorg trus balikk .
sumpah letihh gilaaa
tak apee , janji BEST !!
btw , iloveyou muhd ridzuan sbp happy kan aku tadyy .
thanks (!)